Stel uw vragen over informatiebeveiliging tijdens het IBD-vragenuurtje

Gezien de merkbare behoefte van gemeenten aan ondersteuning bij specifieke onderwerpen op informatiebeveiligingsvlak, zoals de implementatie van de BIG, SUWI, de rol van de VCIB et cetera, organiseert de IBD vanaf oktober maandelijks het ‘IBD-vragenuurtje’. Hierop kunt u zich als gemeente inschrijven om zo in gesprek te gaan met één van onze adviseurs.

Voor wie en wanneer?

Het IBD-vragenuurtje is bedoeld voor zowel aangesloten als niet-aangesloten gemeenten en vindt voor het eerst plaats na afloop van elk van onze 6 regiobijeenkomsten die wij vanaf oktober weer organiseren. Heeft u een vraag waarop een uitgebreider antwoord gewenst is? Kijk dan op onze website waar en wanneer de regiobijeenkomsten plaatsvinden, meld u hiervoor aan en stuur een e-mail naar info@IBDgemeenten.nl om uw afspraak met een van onze adviseurs vast te zetten.

Meer informatie?

Meer weten over informatiebeveiliging? Bezoek onze website of word lid van onze community. Meer informatie over het ‘officieel’ aansluiten van uw gemeente bij de IBD? Stuur dan een e-mail naar aansluiten@IBDgemeenten.nl of bel 070 373 8011.